Wired.

Jag är nu mera uppkopplad. Ihopkopplad. Med omvärlden!
Jag har spenderat min dag åt ganska mycket essäskrivande. Men nu framåt kvällen så har jag spenderat tid på att koppla upp mig.
Kommer ni ihåg när man behövde koppla upp sig på modemet?
Jag har iallafall kopplat ihop ett antal applikationer på min mobiltelefon till olika ställen på internet.
Kopplat ett antal sidor till facebook för ultimate experience.
Och slutligen fixat balla och nyttiga program till min vita lover.
Jag känner nu att vart jag än är, så är jag aldrig ensam. Det känns sjukt tryggt och up to date!
Jag är med i utvecklingen och skapandet av den nya världen. Internet i livet
Har börjat på en massa låtar men det mesta har blivit skräp som jag nån gång i livet kanske kan titta tillbaks på och harkla mig så att de andra i rummet inte hör vad jag gjort.
Nej, jag skämms inte. verkligen inte! Det är säkert jättebra musik för någon annan, men det blev inte så som jag ville. Ni kanske får höra det nån dag, vem vet?

Framåt går vi, inte bakåt

Kommentarer
Postat av: Leone

jag vill då höra

2010-03-17 @ 22:13:30
URL: http://vemhartagitminkexchoklad.blogg.se/
Postat av: Anonym

fortsätt

2010-03-26 @ 00:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0