underbar

Idag är underbar.
Späckad dag fylld av skratt och vatten.

Jag, Jonas, Julia. Tre J'n!
Vi har gjort följande:
  • Samlat ihop en liten fika som vi ska ta med oss ut på picknick (och en lykta)
  • Gått hela vägen till lillön ute på finjasjön på isen
  • Hittat ett mycket bra ställe på hovdala där vi satt och fikade och lyssnade på musik brevid vår lykta
  • Varit hemma hos mig en stund där jag åt havrekras
  • Kört inom julia och hämtat hennes badkläder och hennes Alex
  • Kört hem till Jonas där en halvkylig badtunna väntade på oss
  • Skuttat ner i tunnan och väntat tills det blivit tokigt varmt
  • Ätit apelsin och druckit kaffe i tunnan
  • Pratat om jättebra saker och haft undervattenstävling
  • Spelat super mario
  • Lyssnat på mer musik
Sen är jag hemma och tänker på hur kul man kan ha med människor. Jag tycker om er kompisar jättemycket!

Tack för idag

Kommentarer
Postat av: Ett J

Det var underbart! Tack själv Pontus!

2010-03-16 @ 14:20:47
Postat av: Läånä

Mysig blogg du har dåååå

2010-03-16 @ 18:05:56
URL: http://vemhartagitminkexchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0