tankar kring livet. punkt 1.4

Jag har börjat känna att det är en space'ig och metallisk tidsålder jag befinner mig i.
Musiken ska helst vara så.
Drum N Bass

Kubiks – Lost Tribe
Det är min nya kärlek. Asfett!
Dj shadow är fett.
Mycket är fett.
Idag har varit en bra dag!
Jag har lekt med Julia och Jonas ute i skogen. Vid en sovplats ute i skogen var vi! vi hade en eld och mat att grilla!
Fy 17 vad gott! Men som man säger "Allt smakar bättre ute i skogen"
Vi drog sedan hem till Julia för att dricka någon liten skvätt kaffe och kolla lite på televisionen.
Nu ligger jag här i min säng, med stjärnor på mitt täcke och kudde, men också även på min fondvägg finns dessa stjärnor från en annan tid.
Det är klart man kommer in i ett rymdliv nån gång i tiden! Där är jag nu.
The Pepper Pots – Young Girl

Kommentarer
Postat av: julia

Jag vill också ligga och sova i rymden!

2010-03-23 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0