Manic Depression

Fast i en samtid.
Jag vet inte riktigt var jag befinner mig i livet.
Det är väldigt förvirrande och störande.
Var kommer jag hamna om jag följer denna stig jag nu börjat vandra på?
Det finns flera stigar som sträcker ut sig hela tiden som jag vet att jag kan vandra in på, men någonting håller mig kvar. Är jag rädd för att det jag nu äntligen vant mig vid ska förändras? Är det rätt det jag gör? Vad är det jag gör?
Jag kan fan knappt leva såhär!?

Hur kommer man undan från sig själv? Bara de hemskaste sakerna är utvägar som ändå inte tjänar något till.
Tråkigt värre...
Jag är en positiv kille, det är jag. Men jag tycker att det mesta andra är negativt och det har försökt dra ner mig med sig igenom hela mitt liv. Nu är det fan nära? Jag håller på att bli en del. Det vill jag inte!
Släpp mig och låt mig göra det jag är bra på istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-13 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0