here we are now

In a euphoric state in mind i took my car and drove into the darkness.
Jadu, livet leker. Det flyger förbi mig och här står jag nu.Utan vetskap om vad framtiden kommer att ge.
Till månen? nej, men den lyser väldigt fint i natten nu när du nämner det.
När man sitter på kullen (eller billingeberget) så kan man se den, för man sitter i jämnhöjd med den. Den sprakar så fantastiskt, som en nyårskväll.
Där sitter du o jag, vi finns, vi njuter vi ser!
I långa drag så sitter vi på en bänk på en sommarkväll. Högt upp i skyn på en upphöjd plats och träden skymtar fram bakom oss. Vi ser ut över ett stycke stort vatten och en mångubbe rakt framför nosen på oss.
Han ler mot oss och säger
-Det är skoj att ni tar er tid åt mig.




Kommentarer
Postat av: Leone

Puss!

2010-03-30 @ 00:22:51
URL: http://vemhartagitminkexchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0